parallax background

Cennik informatyk Gdynia

Usługi informatyczne dla Firm

Informatyk Gdynia, jak to działa?

Dla przedsiębiorców, którzy znają się na biznesie ale niekoniecznie chcą się znać na informatyce. Zdejmujemy z nich ciężar troski o komputery i oprogramowanie pozwalając skupić się na podstawowej działalności.

Zapewniamy profesjonalną i kompleksową obsługę informatyczną dla firm. Administrujemy i zarządzamy serwerami firmy, prowadzimy bieżący serwis i monitoring sieci, sprawujemy stałą opiekę i stały nadzór nad pracą serwerów, systemów komputerowych, sieci oraz jednostek roboczych.

Jeżeli interesują Cię inne parametry cennik informatyk Gdynia napisz do nas, a przygotujemy dla Ciebie pakiet o zakresie usług i ceny dostosowany do potrzeb Twojej firmy.

1W czym pomagamy Naszym klientom?
Zdejmujemy ciężar troski o komputery i oprogramowanie pozwalając skupić się na podstawowej działalności.

Począwszy od okablowania po usługi lokalne lub w chmurze, zajmujemy się sieciami, serwerami, hostingiem, domenami, stronami www, kopiami zapasowymi, oprogramowaniem księgowym, pocztą, Microsoft 365, Workspace, antywirusami, monitoringiem, zakupami sprzętu IT poleasingowego oraz nowego w cenach hurtowych.
Zapewniamy, do nas zawsze się dodzwonisz :)
2Na czym polega stała współpraca?
Zyskaj pewnego partnera, który zapewni szybkie wsparcie informatyczne w codziennym rozwiązywaniu problemów, jak i bezawaryjne działanie sprzętu / systemów informatycznych.

Jako Twój partner w biznesie, dbamy o IT od podszewki. Zabezpieczamy przed zagrożeniami, z zewnątrz jak i wewnątrz Firmy.
Czy jesteś odpowiednio zabezpieczony przed zagrożeniami, czy posiadasz "otwarte porty", korzystasz z usługi UPnP? Twoja firma może zostać zaszyfrowana?
A może nie jesteś przekonany do obecnie wprowadzonych rozwiązań w Firmie?

A może potrzebujesz nowych rozwiązań? Kontaktując się z nami i zwięźle mówiąc o swoich potrzebach, proponujemy najbardziej optymalne rozwiązania.
3Przejęcie obsługi it – jak to zaplanować?
Przejęcie obsługi informatycznej często spowodowane jest tym, iż obecna firma IT, bądź informatyk nie radzą sobie z codziennymi obowiązkami.
Drugim, częstym powodem wymiany IT są aspekty finansowe. Firmy przepłacają za obecną obsługę, lub orientując się, że za obecną kwotę można uzyskać większy i bogatszy zakres usług.

Z reguły firmy starają się rozstać jak najbardziej kulturalnie z obecnym informatykiem lub usługodawcą. Wyjaśniają sobie obecną sytuacją, uzgadniają termin przekazania dokumentacji i haseł dostępowych.

Bywają jednak sytuacje, zdecydowanie bardziej brutalne. Przykładowo, niektórzy woleli po cichu przekazać nam wszystkie hasła, ze względu na źle układającą się współpracę, bądź z powodu utrudnionego kontaktu z obecnym opiekunem. Podczas kilkunastu lat pracy w IT, mieliśmy do czynienia, chyba z każdym rodzajem przekazania wiedzy, przejmując obecną infrastrukturę bez wsparcia obecnych opiekunów.
Co się dzieje jeżeli hasła nie działają? W IT każde urządzenie i system można „złamać”.
4Co mogę zyskać podejmując współpracę?
Obniżamy koszty wynikające z utrzymania IT. Poprzez zapoznanie się z pełną infrastrukturą naszego klienta, przedstawimy darmowe – open source – rozwiązania które mogą wspomóc w codziennej pracy lub zastąpić obecne. .
Obniżamy koszty wirtualizacji, pracy z plikami online, czatów firmowych, utrzymania hostingu WWW, poczty itp.

Monitorujemy na bieżąco kluczowe elementy IT w Twojej firmie, podejmujemy natychmiastowe działania zapobiegające zatrzymaniu kluczowych usług, z nami nie doświadczysz postojów.

Nowe stanowisko pracy?
Zgłaszasz zapotrzebowanie, otrzymujesz ofertę na nowy / poleasingowy sprzęt, niezbędne okablowanie oraz peryferia, po zakupie sprzęt jest przez nas czyszczony z zbędnego oprogramowania producentów, zbędnych usług, instalujemy niezbędne oprogramowanie, tak aby pracownik po uruchomieniu komputera mógł od razu zacząć pracę.
5Borykamy się z codziennymi problemami, czy jesteście w stanie pomóc?
Przeważnie naszych nowych klientów poznajemy w sytuacji, w której usuwamy nagłą awarię. Szybko odnajdujemy się u w nowych środowiskach informatycznych, przywracamy infrastrukturę / oprogramowanie do działania, informując o przyczynach oraz zaleceniach, które pozwolą uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości.
6W jaki sposób możemy podjąć współprace, jak ją wycenić?
Stałe wsparcie informatyczne jest zawsze indywidualne, w zależności od branży oraz specyfikacji pracy. Zanim podejmiemy współprace, w pierwszej kolejności preferujemy spotkanie, wspólnie uwzględnimy wymagania, na podstawie którego dopasujemy optymalny pakiet godzinowy.

Każdy z naszych klientów otrzymuje osobistego opiekuna, który koordynuje prace, do którego zawsze się dodzwonisz.
7Jak podejmujemy codzienną pomoc, ile należy czekać na interwencję?
Standardowo podejmujemy działania naprawcze maksymalnie do 1 godziny, w przypadku kluczowych usług (przykładowo – awaria serwera, brak możliwości kontynuowania pracy z powodu awarii na stanowisku).

Wsparcie realizowane jest za pomocą specjalnego oprogramowania pozwalającego uzyskać połączenie zdalne z każdym urządzeniem, w razie konieczności Twój opiekun pojawi się osobiście w Firmie.

Nasza Firma znajduje się w Gdańsku blisko obwodnicy, oznacza to, iż czas dojazdu konsultanta w obszarze Trójmiasta jest expressowy.
8Co w razie awarii, w jaki sposób mam uzyskać pomoc?
Kluczowe elementy IT, takie jak połączenie z Internetem, serwer, usługi (przykładowo -oprogramowanie księgowe) itd. objęte są stałym monitoringiem, dzięki któremu już po kilku minutach wiemy o wystąpieniu awarii, zapewne zanim poinformujesz nas o problemach, my będziemy już w trakcie ich naprawy.

Podczas stałego wparcia, najlepiej skontaktować się z opiekunem, który został przypisany do Firmy. Oferujemy również E-mail zgłoszeniowy który udostępniamy naszym klientom.
9Kim jest opiekun firmy?
To ważna część naszego wsparcia Informatycznego. Zaletą indywidualnego opiekuna jest to, że zna od podszewki infrastrukturę Firmy i może zapewnić ukierunkowane wsparcie w razie potrzeby.

Dzięki osobistemu opiekunowi, nie doświadczysz wrażenia, iż „rozmawiasz z osobą która nie wie o co chodzi”.
10Czy wsparcie Informatyczne jest gwarantowane przez cały czas?
Oczywiście! Wiemy, że awaria nie występuje tylko w godzinach pracy. W zależności od wybranego pakietu, obejmujemy ochroną Twoje IT 24 godziny na dobę, podejmujemy działania poza godzinami, jeśli jest to wymagane.

* podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć 23% podatku VAT.